środa, 21 maja 2014

Wszystko co mam

                  Witam ponownie! dzisiaj znowu 2 posty :) Postanowiłam, że w tym przedstawię wszystkie rzeczy Piano. Będziecie mogli zobaczyć, w czym śpi, czym się bawi, po prostu, czego używa w codziennym życiu :) Jest u nas dopiero 2 tygodnie, swoich zabawek ma nie dużo, ale za to bardzo wszystkie lubi :D 


Na zdjęciu możecie zobaczyć jego PRZEkochany sznurek :), Miseczkę, gumowy gryzak, nowy szarpak i ukochany kocyk ;), a teraz wszystko z osobna :D :
Posłanie :) :



Piano lubi swoje posłanie, ale nie tak bardzo jak posłanie Toffika. Jest sporawe :) Jak tam wejdzie to zostaje mu miejsce, na zabawki, na to, żeby się porządnie rozłożyć śpiąc i oczywiście na kocyk :D

Różowo-żółty szarpak, sznurek i gryzak:



To są 3 najukochańsze zabawki Piano :) Targa je ze sobą gdzie tylko może. Z gryzaka trzeba było wyjąć piszczałkę, bo uszy pękały :( Bardzo często się nimi bawi, w zasadzie ciągle ( gdy tylko nie śpi) no, ale co mu się dziwić. Bycie szczeniakiem m.in polega na zabawie!

Smycz i obroża:



Obroży na początku się strasznie bał, musiałam go do niej powoli przyzwyczajać, m.in zostawiałam ją w blisko niego, udawałam, że mu ją zakładam. Robiłam wszystko, żeby uznał ją za coś całkowicie normalnego i przestał się jej bać ;) Teraz nie boi się zakładania obroży, owszem, trochę mu ona przeszkadza, ale nie boi się jej tak jak kiedyś.

Miska:



Jak zielono, to zielono. Oto własnie miska Piano! jego chyba najbardziej lubiany przedmiot ;) Jej najlepsza "funkcja" to gumki antypoślizgowe od spodu. Czemu? bo Piano jak je, to jeździ innymi miskami po całej kuchni ;)

Dziękuję za uwagę!! Pozdrawiam wszystkich.






4 komentarze:

  1. Świetne rzeczy. Masz doświadczenie z psami skoro wiedziałaś co zrobić przy obroży :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) nie mam ogromnej wiedzy, cały czas się uczę :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miło :) kupiłam specjalnie zieloną, bo miałam ambicję, że tak jak kolorami Toffika są: niebieski i czerwony, bo w takich kolorach ma większość rzeczy. To chciałam, żeby Piano miał rzeczy zielone :)

      Usuń