czwartek, 24 lipca 2014

Na profesionalnie :) czyli DIY-szarpak-splot okrągły

Hej :) Pogoda na dworze jest, jaka jest, ale coś zawsze trzeba robić, bo deszcz to w końcu idealne warunki do robienia szarpaków! Dzisiaj przychodzę do was z instrukcją: ,,jak zrobić szarpak?" tyle, że ten sposób jest nieco bardziej skomplikowany. Otóż, pleciemy z 6 pasków, a wychodzi nam splot okrągły :) Robię go bardziej na profesjonalnie, a przy tym niestety mniej kreatywnie ;(  bo nie wykorzystuję (ja nie, ale wy jak najbardziej możecie ;)) starych rzeczy do pozyskania pasków, ale pofatygowałam się aż do sklepu i kupiłam kawałki polaru :) To pierwszy szarpak o takim splocie, a drugi mojego wyrobu :P. Zanim zabierzemy się do pracy, pragnę zaznaczyć, że owoc mojej pracy nie będzie testowany przez Piano, a przez Lusi, z bloga <KLIK>  :) Ok, to chyba wszystko z mojej przemowy :) Bierzmy się do pracy!

1. Potrzebne oczywiście paski, ja mam 3 paski różowe, i 3 granatowe. To już 2 taki post, więc myślę, że informacja dotycząca konieczności związania pasków jest tu zbędna :)

2. Teraz potrzebny jest nam wzór splotu, przyznam się, że sama z niego korzystałam, gdyż to pierwszy raz, kiedy robię okrągły splot :)



3. Ja mam tylko 2 kolory, więc żeby wzorek na szarpaku wyszedł taki jak zaplanowałam-ułożyłam je na przemian (różowy-niebieski-różowy-niebieski...)

4. Więc, robimy to co na obrazku :) a bardziej w praktyce macie to przedstawione poniżej:



5. Powtarzamy czynność aż paski skrócą nam się, by można było je związać ;)

Szarpak wyruszył wczoraj przesyłką do nowej właścicielki, mam nadzieję, że będzie chętnie się nim bawić :)



6 komentarzy:

  1. Przydatny post :) Co prawda już wcześniej umiałam zrobić splot okrągły, ale z czterech pasków, a o tym z sześciu nie miałam pojęcia. Jak tylko tata wreszcie się zgodzi pojechać do IKEI po koc polarowy, na pewno spróbuję swoich sił :)

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zaczniesz robić te szarpaki na sprzedaż? :DD

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tym, ale chyba jest wystarczająco dużo osób które już to robią :) Ale może kiedyś :D

      Usuń
  3. Bardzo fajny post :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne połączenie kolorów :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń