niedziela, 15 czerwca 2014

Forma psio-podobna :)


DzieńdobryWieczór!
Piękne pogody dopisały, więc czas brać się za formę nieco bardziej intensywnej :) Lenia wygonić i po podwórku pobiegać. Teraz najczęściej biegamy, przez ukochany tunel z biedronki! Jest dość lekki, przez co każdy wiaterek jest w stanie go porwać na koniec podwórka, no ale nic nie jest w stanie przeszkodzić mi w zabawie z Pianistą :) Pierwszy raz coś takiego nagrałam. Z góry przepraszam za jakość :/ bo nie jest oszałamiająca :c Postanowiłam urządzić sobie taka tuneliadę z 1 tunelem :P Trudno, jeszcze nie nabyłam innych, ale zamierzam to zrobić w najbliższej przyszłości :) Młody kocha do niego wbiegać ;) szkoda tylko, że nie da się go zawinąć, bo jest za krótki :(  Czasem mam wrażenie, ze Pianko jest jakąś formą-psio podobną, gdyż nie rzuca się na miskę z jedzeniem (chyba, że mowa o czyjejś misce, bo na do swojej się nie kwapi podejść). Wygląda, jakby tunel go wciągał, jak platforma teleportująca. Dopiero wbiegł do tunelu a już wybiega, albo Pi ma właściwości rozszczepienia się i wybiegania z tunelu, kiedy jeszcze nie wybiegł :P

Dzisiejszy filmik, jest dla mnie małym sukcesem, bo Piano tylko raz ominął tunel (i go nie przewrócił!!) Ale też długo bawiłam się ze sklejaniem tego filmu :) Cieszę się, że WRESZCIE umiem to zrobić, szkoda tylko, że jakość zostaje wraz z edycją pogorszona :(

Tak oto mój, jak i Panicza Pianisty mija weekend :) Na szczęście niedługo wakacje!

                                      


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz